Aku Rindu Kamu Rindu Aku

/
0 Comments

سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ


Tajuk entri macam ayat orang tak betul je tapi apa gua kesah. Blog gua sukati gua la nak buat tajuk apa pun. Ok im sory tersengaja kasar bahasa. Saja nak tunjuk gengster kat blog sendiri, kalau kat blog orang lain kena halau pulak.

Sebenarnya rindu nak berblogging tapi takda kesempatan nak menaip entri kat blog ni. Banya masak dihabiskan kat my new baby http://www.lepakz.net/. Banyak nak kena adjust kat sana sebab macam-macam masalah jadik lepas laptop hang, template semua lari. Penat gua kejar. Mood sedih tapi gembira.


Selain daripada masalah tu, sebenarnya dalam keadaan kecelaruan minda nak guna gelaran nama ganti diri apa kat blog ni. Takkan disebabkan blog ni blog princekayl, nak kena guna 'BETA' plak. Guna GUA tak sesuai plak, guna SAYA baik sangat plak, AKU macam kasar. Ntah la. Sebab tuh rasa malas je nak update blog ni. Ada cadangan tak?

Out of Mind & Word.. Sambung later.




You may also like

No comments: