Say Goodbye To Putih-Putih Melati

/
0 Comments

سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ

Here come the new look for my blog. Hopefully korang tak berpinar lagi mata bila singgah dan baca entri blog aku ni. Sebelum ni agak terang bila segalanya kat blog aku putih melepak ala-ala putih-putih melati sebijik macam lagu ST(20-8). To be honest aku suka sangat (kurang sikit daripada suka gile) warna putih sebab melambangkan betapa sucinya diriku ini tapi bila lama-lama tengok blog sendiri macam kertas putih je. Plain sangat la pulak.

Sebab tuh munculnya kerajinan mengedit template blog yang takda isi ni.


My Uncomplete Header


Tak sangka pandai jugak aku mengedit template sebab selama ni aku gheti pakai readymade je. hua3. Walaupun ntah apa-apa aku edit tapi aku bangga aku boleh edit sendiri berbanding anak buah aku yang sekarang ni berumur 2 tahun. Cuma permasalahan aku sekarang ni nak buat header blog. Setakat ni itu aje la yang aku mampu buat, IDEA PLEASE COME INTO MY STONE HEAD !!!

Takpe tunggu la bila aku rajin nanti aku siapkan la header tu. Kalau suka kata suka, kalau tak suka pun korang kena kata suka jugak.

Sebelum aku hilang ingatan pasal benda ni aku nak hebahkan kat korang pasal Forum Perdana yang akan diadakan kat surau tempat tinggal aku esok

Tempat :  Surau Al-Hijrah PPR Intan Baiduri,
Tarikh : 27 Julai 2013
Masa : 10.00am - habis
Ahli Panel :

  • Ustaz Zahazan
  • Ustaz Zaharuddin 
  • Ustaz Zamri Zainuddin (Zamri Mantop).




You may also like

No comments: